NIE MASZ POMYSŁU NA REKLAMĘ? ZAJRZYJ DO KALENDARZA!

Okazuje się, że w każdym dniu obchodzimy bardziej lub mniej ważne święto. Elastyczny i podążający za trendami marketing może czerpać garściami nawet z tych najbardziej nietypowych rocznic. Ludzie lubią celebrować, a atrakcyjne wydaje się im wszystko, co charyzmatyczne i zaskakujące. Dlatego warto wykorzystywać różnorodne okazje to pokazywania konsumentom swojej pomysłowości i budowania w nich pozytywnych skojarzeń z naszą marką.

Czytaj więcej

7 POMYSŁÓW NA WYEKSPONOWANIE SWOJEJ MARKI W 30 DNI

Kiedy firma dryfuje na falach stagnacji, warto zmienić kurs, aby w krótkim czasie rozwinąć żagle i poszerzyć horyzonty. Intensywna praca pomoże zdobyć nowych klientów, odświeżyć wizerunek i zwiększyć sprzedaż. Poznaj metody, które możesz zastosować w krótkim czasie.

Czytaj więcej

MENTORING W BIZNESIE

Mentoring w biznesie to dość nowe pojęcie. Dziedzina, która funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, wyewoluowała z tradycyjnego schematu: nauczyciel – uczeń. Samo słowo "mentor" ma swoje korzenie w mitologii greckiej. Dzisiaj mentoring biznesowy stawia w pozycji nauczyciela doświadczonego przedsiębiorcę np. menadżera, a w pozycji ucznia osobę, która stawia pierwsze kroki jako biznesmen lub pragnie poszerzyć branżowe horyzonty i wnieść swoją firmę na wyższy poziom.

Czytaj więcej

CYBER - życie

Uzależnienie od komputera, Internetu, gier komputerowych czy smartfonów - to poważny problem, który dotyka obecnie ludzi w różnym wieku. Większość z nich stanowią ludzie młodzi, którzy lepiej znają się na nowych technologiach. Starsi natomiast mają z tymi urządzeniami do czynienia przede wszystkim w pracy. Z kolei dzieci już od najmłodszych lat „wychowują się” z komputerem czy telefonem, ponieważ rodzice chcą zapewnić dziecku kontakt z Internetem. Uważają, że obdarowanie swoich pociech na przykład konsolą do gier to dobra inwestycja. Czy aby na pewno? Jaki wpływ ma na nas wirtualna rzeczywistość?

Czytaj więcej