Recenzja filmu: O chłopcu, który ujarzmił wiatr

Serdecznie polecamy film „O chłopcu który ujarzmił wiatr”. Jest to prawdziwa historia Williama Kamkwamby, (granego przez Maxwella Simbę) młodego chłopaka mieszkającego z rodziną we wschodnioafrykańskim Malawi.

Czytaj więcej

Jak przeprowadzić launch nowego produktu online?

Stworzyłeś świetny produkt digitalowy i nadszedł czas, aby pokazać go światu. Możesz to zrobić na dwa sposoby. Albo wrzucić produkt do sklepu internetowego i liczyć, że przy okazji klienci się nim zainteresują. Albo sprawisz, że jeszcze przed udostępnieniem produktu otrzymasz zwrot z inwestycji, a klienci będą odliczać godziny do momentu, aż otrzymają ten fantastyczny kurs online, książkę, aplikację czy inny produkt cyfrowy, nad którym tak ciężko pracowałeś. Jak się domyślasz, sugerujemy opcję numer 2. I pokazujemy, jakie kroki należy podjąć, aby launch produktu online zakończył się sukcesem.

Czytaj więcej

Zobacz, jak zacząć inwestować w akcje na rynku amerykańskim

Chcesz zacząć swoją przygodę z giełdą? A może chcesz rozszerzyć swoją działalność jako inwestor? Pamiętaj o tym, że masz szeroką perspektywę. Świat finansów to nie tylko Warszawska Giełda Papierów Wartościowych. Chcesz czegoś więcej? Jak zacząć inwestować w akcje na rynku amerykańskim? Dlaczego warto to robić?

Czytaj więcej

Jak zepsuć tekst reklamowy w 3 krokach?

Tekst sprzedażowy ma na celu zaprezentowanie klientowi produktu i zachęcenie go do zakupu. Najczęściej prezentujemy go na stronie sprzedażowej produktu (sales page), w e-mailach marketingowych lub materiałach offline (np. reklama/wkładka w gazecie). Dotarcie do wymagających klientów i przebicie się przez ogrom informacji, jaki zalewa ich z licznych źródeł każdego dnia, wymaga kreatywności i strategii. Okazuje się, że nie wystarczy zdjęcie i hasło: musisz to mieć. Zobacz, jakich błędów nie popełniać przygotowując tekst sprzedażowy.

Czytaj więcej