Dlaczego dobre zdjęcia sprzedają?

Gdy prowadzimy swój biznes i chcemy zachęcić klientów do tego, aby kupowali nasze produkty, warto postawić na dobrą reklamę. Nie od dziś wiadomo, że klient kupuje oczkami. Jak przedstawić towar w najlepszym świetle? Bardzo dobrze sprawdza się do tego fotografia produktowa. Jak zrobić dobre zdjęcia, które sprzedają? Dzięki temu zwiększysz zyski w swoim sklepie internetowym.

Czytaj więcej

STOP! TEGO NIE REKLAMUJ. CO FACEBOOK ZABRANIA REKLAMOWAĆ?

Reklamy na Facebooku są obwarowywane wieloma ograniczeniami i zakazami. Niektóre z nich są oczywiste. Nie można reklamować broni, treści seksualnych lub wzywać w reklamach do nienawiści. Dzieje się tak, gdyż Facebook ustalając zasady, stara się wpisać prawodawstwo różnych państw i przygotowuje się na różne ewentualności. A czy wiedzieliście, że zakazom reklamy może podlegać również… klub fitness?

Z naszego artykułu dowiecie się, jakie treści są zakazane na tym portalu społecznościowym.

Czytaj więcej

Ochrona sygnalistów nowe obowiązki prawne przedsiębiorców

Coraz więcej i głośniej mówi się o sygnalistach – czyli osobach zgłaszających naruszenie prawa lub nieprawidłowości do których dochodzi w firmie. To za sprawą zbliżającego się terminu wejścia w życie Dyrektywy unijnej. Niestety brak przepisów krajowych w tym zakresie nie ułatwia życia przedsiębiorców, którzy bombardowani są różnymi informacjami dotyczącymi obowiązków, odpowiedzialności i sankcji. Muszą oni oddzielić informacje użyteczne i prawdziwe, od tych pozostałych, wytworzonych nie jednokrotnie na potrzeby sprzedaży różnych usług. W jednym artykule nie sposób opisać wszystkie obowiązki jakie na przedsiębiorców nakładają przepisy dyrektywy i o których mowa w projekcie polskiej ustawy o ochronie osób zgłaszających naruszenia prawa Unii. Mam nadzieję, że w kilkunastu zdaniach uda mi się przekazać przynajmniej kilka istotnych informacji.

Czytaj więcej

ŚWIETNE ZDJĘCIA I GRAFIKI WZMACNIAJĄ PRZEKAZ KILKA SŁÓW O VISUAL MARKETINGU

Reklama to najlepszy sposób dotarcia do nowych klientów i dostarczenia im informacji o produkcie, nowych usługach. Należy mieć jednak świadomość, że idealny przekaz reklamowy zawiera nie tylko tekst, ale również obrazki, grafiki, zdjęcia. Visual marketing jest tak samo istotny jak content tekstowy. Zwróć uwagę, że na przykład szefowie kuchni przywiązują tak dużą uwagę do prezencji ich potraw na talerzu. Czasami można odnieść wrażenie, że wygląd jest dla nich ważniejszy niż smak dania. Tak, oni wiedzą, że „jemy oczami”.

Czym dokładniej jest visual marketing? Jakie narzędzia graficzne warto wykorzystywać na blogu, czy social media? Odpowiadamy w tym artykule.

Czytaj więcej