Jakie powinny być świąteczne e-maile marketingowe?

Świąteczny marketing e-mailowy to doskonały sposób na zbudowanie zainteresowania wokół swojej marki i pomoc w uzyskaniu atrakcyjnego przychodu. Jak wyróżnić świąteczne e-maile marketingowe spośród tysięcy ofert innych firm?

Czytaj więcej

DLACZEGO WARTO DELEGOWAĆ KAMPANIE MARKETINGOWE?

Kampanie marketingowe mogą być większe lub mniejsze, długo lub krótkoterminowe, wykorzystywać rozmaite środki komunikacji i dotarcia do klienta i posiadać różnorodne cele. Jedną z pierwszych rzeczy, o którą należy zadbać, w przypadku skutecznej kampanii jest jej zaplanowanie. Działanie w ciemno poprzez wykupienie kilku reklam tu, kilku działań tam jest nie tylko niemiarodajne, ale także ryzykowne. Na sukces kampanii marketingowej składa się wiele czynników. Od planu, przez wybór kanałów komunikacji i ich formę, przygotowanie contentu (e-maile, landing page, skrypty rozmów, grafiki, teksty, planowanie publikacji i wiele innych) oraz realizacja, bieżąca analiza i optymalizacja skuteczności. Kampania jest ogromnym projektem, a jeżeli nie posiadasz dużego zespołu marketingowego, lepiej zainwestować w zewnętrzną współpracę z profesjonalistami.

Czytaj więcej

Okiem przedsiębiorcy - czego nauczył mnie rok 2020?

Pandemia COVID-19 miała katastrofalny wpływ na światową gospodarkę, a najbardziej odczuły to małe firmy. Trudna, nagła sytuacja w biznesie wymusiła na wielu osobach obranie nowych kierunków rozwoju, pracy i planowania przyszłości. Wnioski tych, którym udało się wyprowadzić firmę na prostą i z powodzeniem kontynuować swoje zawodowe życie, mogą pomóc przetrwać tę lub każdą przyszłą burzę niejednemu przedsiębiorcy. Sprawdźmy, jakie lekcje przyniósł biznesowi rok 2020.

Czytaj więcej

Jak z sukcesem wprowadzić firmę do internetu miniporadnik dla firm

Dobrze wiemy, że w poszukiwaniu informacji, pierwszym wyborem jest internet. Nie ma znaczenia, czy szukamy komfortowego SPA na weekend, dobrej restauracji, najnowszej kolekcji garniturów czy informacji o pogodzie, rozkładzie jazdy lub inspiracji na prezent dla przyjaciół. Badania pokazują, że 90% użytkowników sięga po urządzenie z dostępem do internetu. A telefon do sąsiada, użycie tradycyjnej mapy czy wyjście w miasto to wybór zaledwie 10% ankietowanych. Najczęściej korzystamy z wyszukiwarki lub mediów społecznościowych. Co sprawdzamy? Kto, gdzie i w jaki sposób może nam pomóc. Gdzie jest restauracja? Jakie ma menu? W jakich godzinach jest czynna? Czy trzeba dokonać rezerwacji? W zestawieniu z tą wiedzą wniosek, że jeśli twojej firmy nie ma w internecie tracisz możliwości rozwoju, pieniądze i klientów, ma mocne uzasadnienie. Z naszym mini poradnikiem przekonasz się, jakie zalety dla firmy niesie obecność w internecie oraz jak postawić pierwsze kroki online.

Czytaj więcej