Lider, dowódca, człowiek sukcesu. Dominik Stanecki

Dominik Stanecki od 8 lat mieszka w Polsce. Urodził się w Lublinie. Gdy był dzieckiem rodzice przeprowadzili się do Kanady. Mieszkał tam 25 lat. Pomimo, że język angielski był pierwszym językiem, którego używał w szkole czy w pracy rodzice uczyli go także języka polskiego. Z zamiłowania podróżnik. Zwiedził już połowę świata. Jego zdaniem podróże to doskonała okazja by poznać drugiego człowieka, jego kulturę i zwyczaje. W rozmowie z naszym Magazynem opowiada o sobie, swoich pasjach, podróżach, sprzedaży samego siebie.

Czytaj więcej

„Witajcie Drodzy Widzowie”… czyli co powinniśmy wiedzieć o streamingu

Zjawisko streamingu jest stosunkowo młodym zjawiskiem. Funkcjonuje w przestrzeni internetowej dopiero od niedawna i wciąż jest w fazie rozwoju. Stream to mówiąc językiem technicznym przesyłanie obrazu video oraz dźwięku przez wspomniany wcześniej internet w czasie rzeczywistym. Chodzi tu o transmisję konkretnych treści, na przykład filmu, muzyki albo nagrania z naszego telefonu online/ na żywo. Każdy taki przekaz może obejrzeć, każdy może nadawać. Wszystko wskazuje na to, że czasy, gdy ściągaliśmy film z internetu lub kupowaliśmy płytę dvd w sklepie powoli będą odchodzić do lamusa.

Czytaj więcej

Bezpłatne narzędzia marketingowe dla każdego przedsiębiorcy

Chciałbyś uzyskiwać lepsze efekty ze swoich działań marketingowych, ale nie możesz zwiększyć budżetu na promocję? Poznaj kilka tanich, a nawet całkowicie darmowych narzędzi marketingowych, dzięki którym zaoszczędzisz pieniądze, nie tracąc, a nawet zyskując na skuteczności reklamy.

Czytaj więcej

Czy Black Friday to nowe „święto narodowe”?

„Zniżki do -30%, 40%, a nawet 50%” to jedno z najpopularniejszych zdań, jakie słyszeliśmy w radiu czy telewizji w ostatnim czasie. Niesamowite promocje, którymi kuszą nas sklepy i galerie handlowe to od kilku lat coraz popularniejszy temat w Polsce. Zachodnia kultura przynosi nam coraz więcej zwyczajów, świąt, czy tradycji szczególnie tych konsumenckich. Czym tak naprawdę jest Czarny Piątek i dlaczego większość z nas całymi rodzinami odwiedza galerie handlowe i organizuje tam pielgrzymki? Czy aby na pewno „takiej okazji po prostu nie wolno przegapić”? Jak marketingowcy wykorzystują ten chwyt marketingowy?

Czytaj więcej