Neuromarketing klucz do mózgu klienta czy ryzykowna gra?

 Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego klienci wybierają konkretne produkty? Czy można w jakiś sposób oddziaływać na ich zachowania? Stworzyć taki przekaz reklamowy, który zaintryguje i zaangażuje, a ostatecznie wpłynie na zakup? Zapewne odpowiedzi na te pytania chcieliby znać specjaliści ds. marketingu, kierownicy i właściciele. Wiedza na temat tego, co myśli, czuje i co dzieje się w mózgu klienta umożliwiłaby stworzenie takiego przekazu reklamowego, który wywoła w nim chęć posiadania danego produktu. Zapewne ułatwiłoby to ich pracę i pomogło w projektowaniu produktów idealnie dostosowanych do obecnych potrzeb klientów. Tak, więc czy można patrzeć na wyroby oczami ich klientów? Czy pomocny może okazać się neuromarketing?

Czytaj więcej

PSYCHOLOGIA W MARKETINGU

Serce czy rozum? Przy wyborze towarów i usług konsumenci mają skłonność do kierowania się tym pierwszym. Jak się okazuje, psychologia odgrywa w marketingu o wiele ważniejszą rolę, niż może Ci się wydawać.

Czytaj więcej

Dentysta bez strachu i bólu, czyli jak wykorzystuje się gaz rozweselający w stomatologii

Paraliżujący strach, nadmierne pocenie, roztrzęsienie, a nawet bezsenność. To objawy dentofobii, czyli lęku przed dentystą. Co ciekawe to nie tylko domena dzieci, ale też dorosłych. Panicznie boją się również mężczyźni. Niejednokrotnie strach jest powodem wieloletnich zaniedbań w uzębieniu, a nawet utraty zębów. 

Czytaj więcej

Komunikacja werbalna i niewerbalna, a jakość relacji interpersonalnych w firmie

Dbasz o jakość relacji międzyludzkich w swoim otoczeniu? A czy znasz sposoby ich ulepszania? Warto uświadomić sobie i swoim pracownikom, że warto uczyć się uważnego słuchania, ale również czytania sygnałów niewerbalnych – mimiki, mowy ciała.

Czytaj więcej