Jak dotrzeć do lokalnych klientów

Ulotki, potykacze, maskotki - firmy od zawsze starały się zainteresować swoją ofertą przebywających w pobliżu potencjalnych klientów. Dzięki rozwijającej się technologi i potędze internetu reklama oraz szeroko pojęty marketing mocno ewoluowały na przestrzeni ostatnich 10, a nawet 5 lat. Nawet jeżeli nie prowadzisz biznesu online warto wykorzystać najnowsze metody marketingowe, aby dać się poznać lokalnie. Nie zapominajmy, że miejscowa firma jest jednocześnie członkiem określonej społeczności. Pozyskiwanie klientów w najbliższej okolicy powinno bazować na utożsamianiu się z nią, a nie tylko posiadaniu biura lub hali pod tym samym kodem pocztowym.

Czytaj więcej

Pracodawco. Wsparcie młodych warunkiem Twojego sukcesu.

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie realizując Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) na terenie województwa lubelskiego zaprasza Pracodawców do aktywnego włączenia się do realizacji projektów, kierowanych do osób młodych w wieku 15-29 lat, które nie uczą się, nie szkolą i nie pracują (tzw. młodzież kategorii NETT) poprzez tworzenie miejsc stażowych i miejsc pracy.

Czytaj więcej

Ewolucja presellingu

Preselling, jako akwizytorska metoda prowadząca do szybkiej sprzedaży przechodzi do lamusa. Dostosowując się do współczesnego klienta, umiejętność przedsprzedaży to rozbudowana strategia marketingowa obejmująca całokształt obsługi klienta i budowania relacji z odbiorcami. Dzięki temu nie docieramy tam, gdzie nas nie chcą, a nasz produkt lub usługa trafiają do właściwych klientów.

Czytaj więcej