Wartość i znaczenie lojalnych klientów

Przedsiębiorstwa inwestują w reklamy, szukają nowych źródeł i kanałów sprzedaży swoich usług i produktów. Zupełnie naturalne i właściwe jest zabieganie firm o nowych klientów.

Czytaj więcej

Czego małe firmy mogą nauczyć się od korporacji?

Firmy obserwują się wzajemnie pod kątem oceny konkurencji. Czasami warto jednak sięgnąć wzrokiem poza obszar własnej działalności  i zwrócić uwagę na działania oraz narzędzia stosowane przez wszystkie odnoszące sukcesy przedsiębiorstwa, w tym głównie duże firmy. Wbrew pozorom świat korporacji jest doskonałym źródłem informacji dotyczących dobrych praktyk biznesowych, z których warto skorzystać. Poniżej przedstawiamy porady, które są na co dzień stosowane przez rekiny biznesu. 

Czytaj więcej

Biznes kiedyś i dziś

Porównując obecny rynek do tego sprzed 30 lat, aż trudno uwierzyć, że zmieniło się tak wiele. A jednak! Brak kas fiskalnych i terminali płatniczych w większości sklepów (nie mówiąc już o salonach urody czy kioskach), brak możliwości płatności bezgotówkowej, brak telefonów komórkowych, krzykliwe reklamy, marketing oparty o proste zasady – przede wszystkim pokazać klientowi produkt i zapewnić, że „musi go mieć”.

Czytaj więcej

Gdzie kończy się praca, a zaczyna się życie prywatne? Jak znaleźć właściwy balans w codziennym życiu

Ludzie XXI wieku są coraz bardziej zapracowani. Statystki są bezlitosne. Wcześnie zaczynamy prace i późno ją kończymy, zostajemy po godzinach w biurze lub spotykamy się z klientami w teoretycznie wolnym czasie, robimy zakupy firmowe czy porządkujemy biznesowe dokumenty w domu. Wbrew pozorom technologia mocno wpływa na przenikanie świata biznesowego do strefy prywatnej.

Czytaj więcej