JAK I KIEDY WARTO PRZEPROWADZIĆ BADANIA RYNKU?

Większość dobrych produktów i usług, z których korzystamy, jako konsumenci miała swój początek w badaniach rynkowych. Zebrane dane o potencjalnych klientach, oraz konkurencji dają informacje o popycie i potrzebach danego rynku oraz są kluczowe podczas opracowywania planu promocji i sprzedaży towaru. Analiza rynku pod kątem własnej marki może pomóc lepiej zaplanować reklamę produktu lub usługi, a sam proces przeprowadzania badań rynkowych nie jest tak skomplikowany, jaki może się wydawać.

Czytaj więcej

5 sposób na pozyskanie nowego klienta

Klienci to siła napędowa każdej firmy. Mniejszy czy większy biznes, musi dbać o ich pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z nimi. To długotrwały proces, który wymaga budowania relacji, angażuje różne środki komunikacji i przekazu. My pokazujemy, w jakiś sposób postępować, aby łatwiej zdobywać klientów dla swoich firm. Pamiętaj jednak, że podążanie za klientem to niekończąca się praca.

Czytaj więcej

COACH BIZNESU - W CZYM MOŻE POMÓC

Dokładnie w taki sposób, w jaki coach personalny pomaga odkopać osobisty potencjał, odpowiedzieć na właściwe pytania i naprowadzić człowieka na właściwe tory, tak coach biznesu patrzy holistycznie na twoją pracę, zespół lub firmę i proponuje narzędzia, które będą bardziej wydajne i skuteczne.

Czytaj więcej

„Turkusowe zarządzanie” czym jest?

Turkusowe zarządzanie to temat na czasie. Dzieje się tak ze względu na rewolucyjne podejście do zarządzania, bowiem większość z nas nie wyobraża sobie organizacji bez kierownika i ściśle określonej hierarchii. Dlaczego współczesne organizacje chcą być turkusowe? Jakie mogą czerpać korzyści ze zmiany tradycyjnego modelu zarządzania?

Czytaj więcej